Vamvakas, Vassilis (2022). Ελληνική διαφήμιση και οικονομική κρίση: η κατανάλωση της εξατομίκευσης σε διακινδύνευση, σσ. 87-110. Δημήτρης Λάλλας (επιμ.), ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ.
Βαμβακάς, Βασίλης (2021). Κοινωνικά πρότυπα και υλικός πολιτισμός στην έντυπη ελληνική διαφήμιση (1945-2015). Στο Β. Βαμβακάς, Κ. Κεντερελίδου (επιμ.) 70 χρόνια έντυπη ελληνική διαφήμιση (1945-2015). Καταναλωτική κουλτούρα, κοινωνικά πρότυπα, στρατηγικές επικοινωνίας, Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη.
Γκαργκάνας, Οδυσσέας (2021). Διαδικτυακή διαφήμιση και παγκόσμια καταναλωτική κουλτούρα: συγκριτική ανάλυση των δημοφιλέστερων ελληνικών και διεθνών διαφημίσεων που προβάλλονται στο YouTube (Doctoral dissertation, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ).
Βαμβακάς, Βασίλης (2019) Φάσεις και αντιφάσεις των οικογενειακών σχέσεων στην ελληνική διαφήμιση. Περιπέτειες του ιδιωτικού στη μεταπολιτευτική Ελλάδα. Σχολή Μωραΐτη. Εταιρεία Σπουδών Νεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής παιδείας, σσ.173-186.
Vamvakas, Vassilis, Tsipou, Erasmia & Xenidou, Afroditi (2019). The “weird” and “ideal” branding of family in Greek films and advertising. E. Zantides (ed) Semiotics and Visual Communication III. Cultures of Branding, Cambridge Scholars Publishing, σσ.98-127.
Vamvakas, Vassilis (2019). Taste in Greek advertising after 1945: traditional and contemporary ways of distinction and intimacy. Πρακτικά 11ου Διεθνούς Συνεδρίου Σημειωτικής The Fugue of the Five Senses. Semiotics of the Shifting Sensorium, Ελληνική Σημειωτική Εταιρεία. σσ.234-253.
Βαμβακάς, Βασίλης (2018). Αναπαραστάσεις της κρίσης στις τηλεοπτικές διαφημίσεις (2009-2013). Ινστιτούτο Επικοινωνίας (31 σελίδες). https://www.instofcom.gr/wp-content/uploads/2018/08/ads_crisis_vamvakas.pdf